Yerbamarket jest młodą i dynamiczną firmą na rynku FMCG.
Od blisko 10 lat nasza firma wprowadza na rynki Europy miedzy innymi yerba mate i produkty z tzw. segmentu super food
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny Koordynator sprzedaży kategorii zdrowa żywność w rynku tradycyjnym oraz nowoczesnym
Opis stanowiska:
- sprzedaż produktów zdrowej żywności dostępnych w ofercie,
- dbanie o prawidłową ekspozycję produktów,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z obecnymi Klientami, analiza ich potrzeb,
- samodzielne negocjowanie warunków biznesowych spójnych ze strategią firmy,
- koordynacja pracy przedstawicieli handlowych,
- nadzór nad windykacją należności,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku.
Wymagania:
- rynek tradycyjny: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- rynek nowoczesny: doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku Account Manager w branży FMCG lub pokrewnej
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wysokie zaangażowanie w pracę,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- determinacja w osiąganiu celów sprzedażowych,
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
- umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
- wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- uczciwość punktualność, rzetelność, dyspozycyjność,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- odpowiedzialność za powierzone mienie,
- dobra obsługa komputera: poczta, Excel (raporty w tabelach),
- czynne prawo jazdy kat. B, bezkolizyjna jazda.
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat,
- możliwość wpływania na kierunki rozwoju kategorii w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju umiejętności zarządczych,
- szkolenia,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon),
- pracę w młodym, dynamicznym zespole.
DYSTRYBUTOR ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM ZATRUDNI ZNAJĄCEGO BRANŻĘ:
- Zadania:Samodzielne negocjacje handlowe,Zarządzanie wybranymi grupami asortymentowymi,Kontrola realizacji umów,Rozliczanie dokumentacji handlowej,
Organizowanie akcji marketingowych,
Sporządzanie analiz,
Wymagania:
Znajomość oferty oraz producentów artykułów spożywczych,
Doświadczenie na stanowisku kupca w branży FMCG,
Doświadczenie w samodzielnych negocjacjach,
Zdolności analityczne,
Odporność na stres, szybkość i sprawność działania,
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Zatrudnienie na umowę o pracę,
Konkurencyjne warunki zatrudnienia,
Realny system premiowy,
Masz doświadczenie w e-sprzedaży, internet nie ma przed Tobą tajemnic? To ogłoszenie jest dla Ciebie.
W związku z rozwojem sklepu internetowego Yerbamarket.com poszukuje do pracy:
Specjalisty ds. sprzedaży internetowej
Region: mazowieckie
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w e-sprzedaży
- Znajomość obsługi serwisów aukcyjnych
- Lekkie pióro, umiejętność tworzenia tekstów produktowych/opisów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Mile widziana znajomość programów graficznych i do obróbki zdjęć
- Mile widziana znajomość rynku zdrowej żywności
- Minimum średnie wykształcenie
- Prawo jazdy kategorii B
- Samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży internetowej w oparciu o e-sklep firmowy
- Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży za pośrednictwem serwisów aukcyjnych i portali internetowych
- Bieżąca obsługa zleceń, zamawianie produktów
- Wsparcie Działu Sprzedaży w realizacji bieżących zadań
- Wsparcie Działu Marketingu w zakresie wdrażania i realizacji akcji promocyjnych w internecie
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat)
- Atrakcyjny system premiowy
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- Praca w młodym, zgranym zespole.
Specjalista ds. Sprzedaży i Eksportu z językiem angielskim
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
- Rozwijanie sprzedaży produktów firmy na powierzonych rynkach;
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek
- Realizowanie sprzedaży eksportowej na powierzonym obszarze
- Negocjowanie warunków współpracy
- Przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów
- Branie udziału w targach branżowych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny;
- Znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem;
- Wiedza techniczna w zakresie zdefiniowania i zrozumienia potrzeb klientów;
- Zdolności analityczne oraz organizacyjne;
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Umowa o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od wyników sprzedaży);
- Ciekawa i rozwojowa praca w prężnie rozwijającej się firmie.
- Praca z markami o dużym potencjale – super food, yerba mate, żywność funkcjonalna
Główne obowiązki:
- Pozyskiwanie nowych klientów i rynków
- Realizowanie sprzedaży eksportowej na powierzonym obszarze
- Negocjowanie warunków współpracy
- Przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów
- Branie udziału w targach branżowych
Idealny kandydat:
- Ma doświadczenie w sprzedaży eksportowej FMCG
- Zna przynajmniej jeden z poniższych języków na poziomie co najmniej bardzo dobrym: język angielski, język niemiecki, język rosyjski, język hiszpański, język francuski, język arabski, język chiński
- Potrafi negocjować i prowadzić rozmowy handlowe
- Jest nastawiony na realizację wyników sprzedażowych
Dlaczego warto:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system bonusowy
- Umowa o pracę lub inna preferowana forma zatrudnienia
- Pakiet niezbędnych narzędzi
- Praca w młodym dynamicznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@babafood.pl
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Opis stanowiska:
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych wartościowych i jakościowych na obsługiwanym terenie
- Realizacja powierzonych obowiązków oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych budżetów
- Kompleksowa i regularna obsługa klienta zarówno detalicznego jak i sieciowego
- Pozyskiwanie nowych klientów
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego preferowane w branży spożywczej
- Znajomość lokalnego rynku supermarketów i klientów detalicznych
- Umiejętność samodzielnego kreowania akcji promocyjnych
- Samodzielne i aktywne podejście do powierzonych zadań
- Umiejętność zarządzania zespołem serwisantów
- Otwartość na realizację celów sprzedażowych oraz celów jakościowych
- Duża dyspozycyjność oraz swoboda w nawiązywaniu kontaktów
- Gotowość do pracy w systemie zadaniowym
- Prawo jazdy kat.B.
Oferujemy:
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w dużej polskiej organizacji
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- Prace w pasjonującym i podlegającym szybkim zmianom sektorze rynku
- Samochód służbowy i telefon komórkowy
Specjalista ds. jakości – branża spożywcza
MIEJSCE PRACY: Karczew mazowieckie
Zadania:
– stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;
– przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;
– przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;
– szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;
– pobieranie i wysyłanie próbek do badań;
– rozpatrywanie reklamacji;
– odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;
– prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;
– współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;
– reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.
Idealny kandydat posiada:
– wykształcenie wyższe, mile widziana technologia żywności
– wiedzę w zakresie wymagań GHP oraz systemu HACCP, polskiego i unijnego prawa żywnościowego;
– umiejętność prowadzenia dokumentacji jakościowej firmy branży spożywczej
– doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych oraz kontroli jakości surowców i produktów;
– umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
– znajomość języka angielskiego (mile widziane);
umiejętność obsługi pakietu MS Office;
gotowość do pracy w systemie zmianowym.
W zamian za pracę oferujemy:
– Pełen zatrudnienie na umowę o pracę.
– Możliwość rozwoju zawodowego;
– Zdobycie doświadczenia w zakładzie przetwórstwa spożywczego
– Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Grafik-ecommerce
Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka
Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:
– Przygotowywanie kreacji do Newsletterów, bannerów reklamowych na potrzeby kampanii reklamowych
– Opracowywanie projektów graficznych na potrzeby aukcji internetowcych oraz sklepu internetowego
– Opracowywanie zdjęć i opisów dla produktów w e-sklepie
– Projektowanie, kodowanie i przygotowywanie Newsletterów i Mailingów do wysyłki
Oczekujemy:
– Znajomości programów z pakietu Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign
– Terminowości w wykonywaniu zadań
– Kreatywności, estetyki oraz znajomości bieżących trendów designerskich
– Komunikatywności oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
– Umiejętność tworzenia projektów graficznych oraz ich przygotowanie do druku
– Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
– Odpowiedzialności i samodzielności w działaniach
Oferujemy:
– Zatrudnienie na pełny etat, umowa na czas nieokreślony po przebyciu okresu próbnego
– Stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju
– Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dużym internetowym sklepie
Polski producent zdrowej żywności poszukuje osób na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka
Region:
mazowieckie, łódzkie, śląskie
Opis stanowiska:
– Pozyskiwanie klientów
– Promocja produktów
– Przeprowadzanie wycen i konstruowanie ofert
– Utrzymywanie relacji z klientami
Wymagania:
– Kreatywność
– Samodzielność
– Zorientowanie na wynik
– Chęć rozwoju
– Prawo jazdy kategoria B
Oferujemy:
– Stałe miesięczne wynagrodzenie
– Wysoką prowizję za sprzedaż
– Wsparcie marketingowe
– Wsparcie sprzedażowe
– Możliwość realizacji własnych pomysłów sprzedażowych
– Specjalistyczne szkolenie produktowe
– Profesjonalne szkolenia sprzedażowe
– Produkty wysokiej jakości
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel w dziale handlowym
Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka
Opis stanowiska:
– Wizytowanie i sporządzanie zamówień u klienta
– Pozyskiwanie nowych rynków zbytu
– Kontakt telefoniczny z Klientem
– Fakturowanie zamówień
– Raportowanie wyników sprzedaży
– Prowadzenie sprawozdań dla działu sprzedaży – Nadzór nad spływem należności
Wymagania:
– Doświadczenie w pracy w handlu – mile widziane w FMCG
– Wykształcenie minimum średnie
– Prawo jazdy kat B
– Znajomość podstawowego pakietu Office
– Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego
Oferujemy:
– Umowę na etat
– Możliwość rozwoju zawodowego
– Ciekawą i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
– Pracę w dynamicznym i młodym zespole
– samochód służbowy
– Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne związane ze stanowiskiem
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik w dziale magazynowym i produkcyjnym
Miejsce pracy:
Mazowieckie, Karczew k. Otwocka
Opis stanowiska:
opakowywanie i zabezpieczanie towaru
prace produkcyjne
nadzór nad stanami magazynowymi
przyjęcia i wydawanie towaru
współpraca z działem handlowym
Wymagania:
– Doświadczenie w pracy w produkcji lub handlu (artykuły spożywcze )
– Wykształcenie minimum średnie
– Znajomość podstawowego pakietu Office
– Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego
Oferujemy:
– Możliwość rozwoju zawodowego
– Ciekawą i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
– Pracę w dynamicznym i młodym zespole
– Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne związane ze stanowiskiem